Na co často odpovídáme
- Je nutné pro bannerovou reklamu připravovat všechny rozměry?
- Nutné to není. Ale v případě, kdy nezajišťujeme grafické práce a klient dodá jen část potřebných rozměrů bannerů, sám se připraví o možnost zobrazovat svou reklamu na plochách těchto chybějících rozměrů. Pokud se chystáte některé formáty vynechat, vždy to prosím konzultujte s některým z našich odborníků a ověřte si tak možné dopady na výsledky kampaně.
- Co když nestihnu dodat podklady?
-
V onlinu většinou nedojde k žádné tragédii. Kampaň spustíme, jakmile budou podklady připravené, a dohodnutý budget se utratí v kratším čase. Kampaň tak bude v podstatě pouze koncentrovanější, ale klient o svá zobrazení rozhodně nepřijde.
U outdoorových kampaní je to horší, po dodání podkladů se ještě čeká na vytištění, které může trvat i několik dní, a následně se teprve může reklama vyvěsit nebo vylepit. V následujícím období již má v 99% prostor pronajatý někdo jiný, a tak většinou nejde kampaň na poslední chvíli o několik dní posunout na později.
Pro indoorové plochy na sdíleném plakátě je termín odevzdání podkladů nejstriktnější. Jelikož by se kvůli zpoždění jednoho inzerenta mohl pozdržet tisk celého plakátu a ostatní klienti by tímto byli poškozeni, není možné termín jakkoliv posouvat.