Jak dobře to umíme
Hudební divadlo Karlín – Spoty na TV Óčko
Pro Hudební divadlo Karlín jsme měli za úkol podpořit brand muzikálu Addams family za pomoci 15s spotu, který dodal klient. Spoty probíhali na TV Óčko po dobu 14 dní s cílením na Prahu a střední Čechy.
Zaznamenali jsme následující výkon kampaně:
Počet zobrazení: 6 712
Počet unikátních zobrazení: 5 125
Svět zdraví – Bannery v TV
Pro Svět zdraví jsme nastavili krátkou kampaň na posílení povědomí o značce v dané lokalitě (Mladá Boleslav) pro místní pobočku. Spustili jsme bannery v TV (Prima, Prima Love, Prima MAX) v hlavních vysílacích časech a do vybraných pořadů. (Ano, šéfe, Ohnivé kuře atd.)
V číslech:
Počet zobrazení: 81 017
Počet unikátních zobrazení: 25 390
Český golfový klub – Programatická reklama
Pro ČGK jsme dle zadání měli najít vhodnou cílovou skupinu „golfisté“ a soustředit extrémně cílenou a efektivní bannerovou kampaň v průběhu dvou měsíců. Cílem bylo nabrat do klubu co nejvíce nových členů. Kampaň byla směrována na konverze. Díky velice přesným datům o uživatelích se zájmem o golf (například zákazníci e-shopů, kteří nakupují golfové vybavení apod.) měla kampaň vysokou účinnost a proklikovost.
V číslech:
Počet zobrazení: 2 918 884
Počet prokliků: 6 916
Míra proklikovosti: 0,24 %
Míra konverze: 4,76 %